Femeile și vinul

poza p362017 A FOST ANUL ÎN CARE LUCRURILE AU DEVENIT CLARE: FEMEILE CONTINUĂ SĂ CUMPERE DIN CE ÎN CE MAI MULT VIN.

Vânzările vinului se înclină spre populația feminină. Femeile sunt cele care au cumpărat mai multe vinuri în 2017 și tot ele sunt cele care se orientează tot mai puțin către bere și băuturile spirtoase.

 

În ceea ce privește etichetele, am observat că majoritatea dintre femei sunt intrigate de modelele "clasice / sofisticate", dar la fel de multe sunt atrase de aspectul "distractiv și fantezist".

"Drăguțe și inteligente", „feminine", "moderne", "colorate" sunt ceea ce apreciează femeile la etichetele de vinuri.
Însă pentru HoReCa, cheia creșterii vânzărilor este de a crea momente care captează atenția femeilor.

Am organizat evenimente în care am invitat femei care demonstrează că se poate să ai o carieră și în acest domeniu, un domeniu al bărbaților. Pentru unele femei, o viață în lumea vinului este o încercare; pentru altele, o certitudine care va determina cariera lor de la început până la sfârșit. Femei din alte domenii de activitate au fost impresionate de povestea acestor femei „curajoase”, care și-au schimbat viața pentru a obține succesul într-o carieră în industria vinului.

Cu cât femeile află mai mult despre povestea din spatele sticlei, și cu cât descoperă fascinantul drum de la strugure la etichetă, sunt tot mai înclinate să aleagă vinul la cină și tot mai determinate să plătescă pentru calitatea acestuia.

Și campania pentru desemnarea etichetei câștigătoare a brandului young.Liliac a fost câștigată anul acesta tot o femeie, Monica Jugănaru. De-abia așteptăm să aflăm povestea din spatele propunerii trimise și a designului pe care l-a creat pentru vinurile din această gamă.

Și anul viitor voi continua să creez cât mai multe momente speciale în cadrul evenimentelor organizate pe această temă. Un alt motiv este că și anul viitor rosé-urile sunt în trend și mai ales rosé-urile spumante! Și cărei femei nu îi plac acestea două, dacă vin împreună într-un pahar elegant de cristal, într-o atmosferă cool!?

Cu drag, pentru femei, de la o femeie care activează în industria vinului de peste de 12 ani.

Simona Mardale, Director Național de Marketing și Vânzări Crama LILIAC.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next