4 paşi strategici pentru a eficientiza renovarea unui hotel

progressRenovarea unui hotel este o perioadă provocatoare pentru funcţionarea acelei unităţi, însă dacă aceasta este planificată strategic şi executată cu grijă, nu ar trebui să afecteze celelalte zone operaţionale ale hotelului. Este esenţial pentru operatorii de hoteluri să ia în considerare câteva aspecte pentru a eficientiza renovarea unităţii şi putea menţine hotelul operaţional în timpul modernizărilor.
1.Cum poate fi cel mai bine utilizat spaţiul pe care îl aveţi la dispoziţie?

Prima întrebare pe care ar trebui să şi-o adreseze cei care se ocupă de renovarea unui hotel este aceasta: “Care este cea mai bună utilizare a spaţiului?” Cum poate fi cel mai bine utilizat spaţiul pe care îl aveţi la dispoziţie? O renovare corectă profită de oportunitatea de a reconsidera modul de întrebuinţare al întregului spaţiu oferit de clădirea hotelului. Procesul de renovare ar trebui să înceapă cu o evaluare corectă a spaţiilor publice, a dotărilor operaţionale şi a camerelor pentru oaspeţi. Trebuie văzut care dintre acestea sunt cele mai solicitate, care şi-au demonstrat utilitatea.
Trebuie avut mereu în vedere cuvântul Eficienţă: cum să scoţi cel mai mult de la spaţiul pe care îl ai la dispoziţie. Împreună cu echipa dumneavoastră ar trebui să dezvoltaţi un plan referitor la cum poate un hotel să producă cel mai mare venit pe metru pătrat şi care sunt costurile şi beneficiile pentru fiecare renovare potenţială. Doar după ce aceste lucruri sunt luate în considerare ar trebui să înceapă renovarea hotelului. 
2. Cum puteţi să menţineţi hotelul deschis pe timpul renovării?

Unul dintre principalele obiective în timpul renovării unei unităţi de cazare este acela de a reabilita unitatea în aşa manieră încât hotelul să rămână operaţional. Pentru camerele hotelului, acest lucru poate fi realizat prin renovarea etajelor pe rând, nu în acelaşi timp. Ascensoarele pot fi programate să nu se oprească la etajele aflate în lucru. Acest lucru ar putea crea ulterior o cerere mai mare pentru etajele proaspăt renovate.

inside

În ceea ce priveşte spaţiile publice şi back of house, lucrurile sunt mai complicate, deoarece majoritatea hotelurilor au doar un lounge, un lobby sau o spălătorie. Programaţi renovarea acestor spaţii în extrasezon sau în perioadele cu o cerere extrem de scăzută.

3. Ce tehnologii există pe piaţă pentru a vă ajuta să evitaţi problemele curente din timpul renovărilor?
Este important ca în procesul de renovare să fiţi la curent cu noile tehnologii pe care le puteţi folosi pentru a evita problemele comune din timpul renovărilor.
4. Ce legi s-au schimbat?
legeLegile se schimbă în permanenţă, iar unele dintre ele s-ar putea să nu fi fost în vigoare atunci când hotelul a fost construit sau în timpul renovărilor anterioare. Designerii, arhitecţii şi constructorii trebuie să fie bine instruiţi în ceea ce priveşte legislaţia din domeniu. De exemplu, o lege referitoare la americanii cu dizabilităţi stabileşte anumite standarde pentru hoteluri în vederea asigurării accesibilităţii acestor persoane în respectiva unitate. Multe dintre aceste reglementări au fost actualizate, astfel că cei care construiesc hoteluri trebuie să fie la curent cu toate update-urile.
Aceste reglementări pot afecta fiecare etapă a renovării unui hotel, de la guestrooms, la intrarea în hotel sau la toaletele publice. Fiecare schimbare planificată trebuie să ia în considerare o mulţime de reglementări legislative.
Profitaţi de oportunitatea pe care o oferă renovarea unui hotel de a eficientiza activitatea acestuia.

Sursa: Hotelnewsnow.com