Ce face Heineken pentru a deveni cel mai „verde” producător de bere

Ce face Heineken pentru a deveni cel mai „verde” producător de bere
person Horeca
access_time_filled

Parte a grupului internațional Heineken, compania Heineken România a lansat a doua ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, care prezintă rezultatele companiei în ceea ce privește implementarea de soluții sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate, cu privire la mediul înconjurător, societate și comunitățile în care compania își desfășoară activitatea.

Raportul face parte din agenda de sustenabilitate a Heineken România, „Brewing a Better Future” care vizează 3 direcții strategice: îmbunătățirea continuă a impactului mărcilor și al companiei asupra mediului înconjurător, investiții în oameni și în comunitățile în care Heineken își desfășoară activitatea și contribuția la modul în care adulții percep imaginea berii.

logoh

„Toate cele trei direcții reflectă nu numai valorile în care Heineken România si grupul Heineken cred cu tărie, dar și planurile de viitor și măsurile concrete pe care compania continuă să le implementeze, cu scopul de a deveni cel mai „verde” producător de bere din lume„, se arată în comunicatul de presă emis de companie.
Pentru că dorește să aibă o contribuție pozitivă asupra mediului în care își desfășoară activitatea, Heineken România a implementat o serie de măsuri menite să scadă consumul de apă, energie și electricitate, reducând în același timp nivelul emisiilor de CO2.
În 2010, compania a redus cantitatea totală de energie utilizată în procesul de producție, consumul specific de energie termică și consumul specific de energie electrică, dar și consumul specific de apă.
Începând din 2010, Heineken România a început să achiziționeze și să plaseze în piață numai frigidere „verzi”, care asigură un consum de energie redus cu până la 35% față de frigiderele obișnuite. Astfel, consumatorii se bucură de o bere rece, de calitate, cu impact minim asupra mediului.

bereH

În ceea ce privește angajații, asigurarea sănătății și siguranței acestora a fost prioritară pentru Heineken România. Frecvența accidentelor a scăzut de trei ori în 2010 față de 2009, iar angajații furnizorilor care își desfășoară activitatea în cadrul unităților de producție ale Heineken România nu au fost implicați în nici un accident anul trecut. Factorii cheie care au contribuit la acest aspect au fost investițiile companiei în cursuri privind standardele și măsurile de siguranță, organizate în cadrul companiei și auditurile mai dese realizate în domeniul siguranței.
Heineken România susține de asemenea economia locală, printr-o politică de sprijin a furnizorilor locali. În 2010, 64% din costurile totale de achiziții ale companiei s-au îndreptat către furnizorii locali.
Agenda de sustenabilitate a Heineken include o strategie complexă, menită să încurajeze consumul responsabil și să reducă abuzul de alcool. Aceasta include comunicare continuă pentru conștientizarea și educarea publicului cu privire la consumul responsabil, auto-reglementare și parteneriate pe termen lung.
Despre Heineken România
Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa și al treilea din lume, în ceea ce privește volumul. Heineken România face parte din grupul Heineken și oferă cel mai diversificat portofoliu de mărci, acoperind toate segmentele pieței. În România Heineken are 4 fabrici situate în Miercurea Ciuc, Constanța, Craiova și Târgu Mureș și 1100 de angajați.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302