Competiţii gastronomice la Europain 2012

Competiţii gastronomice la Europain 2012
person Horeca
access_time_filled

europain1În perioada 3 – 7 martie 2012 la Paris-Nord Villepinte se va desfășura a treia ediție a Europain. Europain și Intersuc, salonul mondial al produselor de brutărie, patiserie, înghețată, ciocolată și cofetărie, se angajează în inovație, propunând tuturor profesioniștilor din domeniul brutăriei și artizanilor fast-food-ului o inedită punere în scenă a inovațiilor și a tendințelor de urmat. Obiectivul: a se alătura factorilor de decizie în dezvoltarea afacerii lor, legată de evoluția modelelor economice.
Europain va găzdui pentru prima oară noul salon SuccessFood «pentru reinventarea fast-food-ului» și va deveni astfel primul eveniment care asociază domeniul brutăriei cu cel al fast-food-ului. Acest eveniment unic așteaptă 1.000 de expozanți și 85.000 de vizitatori.
În urma succesului său din 2010, cu o ofertă variată de utilaje, de aranjare a magazinelor, de materii prime, ingrediente și produse alimentare pentru brutărie – patiserie, atât artizanală, cât și industrială, Europain mizează pe inovație pentru această nouă ediție.

Europain2
Salonul urmărește să evidențieze șapte tendințe în piața de profil:
-    Tendința nr. 1 : Brutăriile, noile spații de viață
-    Tendința nr. 2 : Inovații – Procesare și utilaje polivalente
-    Tendința nr. 3 : Calitate și inovație în sfera bio
-    Tendința nr. 4 : Creativitate și rafinament în patiserie
-    Tendința nr. 5 : Patiseria, o sursă inepuizabilă de inspirație
-    Tendința nr. 6 : Calitate și inovație în brutăria industrială
-    Tendința nr. 7 : Pâinea, izvor de sănătate

Europain va pune în lumină «Starurile Inovației» prin:
-    Spațiul Inovațiilor 2012, care va pune în valoare produsele și utilajele inovatoare la toate categoriile;
-    Trofeele Europain Innovation, care vor recompensa cele mai bune inovații;
-    Colecțiile Intersuc 2012, care vor pune în valoare creațiile din domeniul dulciurilor și ciocolatei.
-    SuccessFood, singurul salon care reinventează fast-food-ul în centrul Europain
Confruntându-se cu dezvoltarea sub multiple forme a fast-food-ului și, între altele, cu migrația pieței produselor de brutărie către fast-food, profesioniștii sunt nevoiți să se adapteze. Noul salon SuccessFood le va furniza răspunsuri în aria creativității, a inovației, pertinenței și diversității ofertei. Adresat tuturor celor care reinventează zi de zi meseria lor de producători de fast-food!
1. Marile Premii ale Inovației SuccessFood vor evidenția cele mai bune concepte din fast-food, pe fiecare segment de piață.
2. Premiile SuccessFood vor recompensa fast-food-ul reinventat (fast-food comercial, public, magazine de marcă și spații culturale).
europain3
Competițiile găzduite de Europain 2012:

Cupa Mondială a produselor de Brutărie
Acest concurs mondial va reuni 36 de candidați brutari din 12 țări, dintre cei mai talentați de pe planetă. Trei probe pentru trei candidați pe echipă, fiecare cu specialitatea sa: pâine, patiserie vieneză și produs artistic.

 
Concursul Mondial de Cofetărie
Un spectacol de neuitat, în care se vor întrece echipe din 16 țări timp de patru zile. Sigurul concurs internațional care pune în evidență egalitatea între bărbați și femei, echipele fiind alcătuite în mod obligatoriu din perechi mixte.

Concursul Internațional Cupa pentru Bucătărie
După o primă ediție reușită, organizată în 2010 de către Mutuelle des Cuisiniers de France, CIB va aduce în scenă un tânăr bucătar șef cu două ajutoare de bucătar. În câteva ore, cele 12 echipe vor trebui să realizeze un fel de mâncare principal cu garnitură și desert. Acestea vor fi apreciate în funcție de tehnicile de lucru și punerea în valoare a gusturilor.

Cupa France des Ecoles
Punerea în lumină a tinerelor talente și valorificarea împărtășirii tehnicilor sunt obiectivele acestui concurs de produse de brutărie și patiserie artizanale, care se adresează tinerilor în formare.
Europain_logo_2012
SuccessFood va găzdui de asemenea câteva evenimente gastronomice deosebite:

1. Selecția franceză pentru Bocuse d’Or, în Arena Joël Robuchon
Selecția franceză pentru trofeul Bocuse d’Or Europe va prezenta cele mai mari talente franceze ale momentului în încercarea de a se califica pentru următorul premiu Bocuse d’Or Europe de la Bruxelles.
2. Selecția europeană pentru Cupa Mondială de Patiserie, în Arena Joël Robuchon
Cele mai bune echipe vor rivaliza în inventivitate și creativitate pentru a participa în finala Cupei Mondiale de Patiserie.

Europain 2010 în cifre:
-    650 expozanți
-    80.000 m2 suprafață expozițională
-    82.500 de vizitatori (65% francezi, 35% străini)
-    140 țări vizitatoare
-    200 ziariști din toată lumea

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302