Premieră: Metro şi-a făcut magazin online

Premieră: Metro şi-a făcut magazin online
person Horeca
access_time_filled

METRO Cash&Carry România lansează magazinul online METRO Office Direct, devenind primul operator cash&carry din România care oferă clienților săi profesioniști ocazia de a beneficia de avantajele comerțului online, cu o gamă de produse îmbogățită față de cea prezentată la raft și cu oferte disponibile exclusiv online. Noul magazin online face parte din strategia de adaptare a ofertei de produse și servicii a METRO Cash&Carry România la nevoile și cerințele clienților săi profesioniști.

buy2METRO Office Direct este un magazin online dedicat produselor de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curățenie și protocol, și reprezintă prima inițiativă din comerțul modern din România, în sfera comerțului online. Noul magazin permite clienților profesioniști ai METRO Cash & Carry să comande online orice produs din gama de peste 4.500 de articole necesare funcționării oricărei afaceri profesioniste. Totodată, clienții METRO Office Direct vor putea beneficia de promoții speciale, de mai multe produse din categoriile menționate decât cele aflate pe rafturile magazinelor METRO Cash & Carry România.
„Suntem foarte încântați că METRO este primul operator cash&carry din România care oferă clienților săi profesioniști ocazia de a beneficia de avantajele comerțului online, cu o gamă de produse îmbogățită față de cea prezentată la raft și cu oferte disponibile exclusiv online. Astfel, activitatea clienților noștri este eficientizată, atât din punct de vedere al timpului, cât și al resurselor. buy3METRO Office Direct este un pas important pe care îl facem în direcția aducerii cât mai aproape de clienți a experienței și profesionalismului METRO, grație vitezei și flexibilității mediului online. Piața din România are nevoie de un astfel de serviciu și suntem siguri că această inițiativă se va bucura de succes, motiv pentru care luam în calcul dezvoltarea unor noi secțiuni și instrumente online, astfel încât colaborarea să se desfășoare cât mai bine, în avantajul activităților de afaceri pe care clienții noștri le desfășoară”, a spus Marc Carena, Director Management Clienți METRO Cash & Carry România.
Printre produsele prezentate, se numără produse și sisteme IT, mobilier, accesorii și consumabile de birou, papetărie, echipamente de lucru, produse de unică folosință, produse de curățenie, dar și răcoritoare, cafea, cafetiere și alte produse de protocol. De îndată ce va fi lansată comanda, marfa va fi pregătită pentru livrare, în așa fel încât comenzile vor fi onorate în 24 de ore, oriunde în România. Plățile sunt efectuate în cadrul parteneriatului încheiat între METRO Cash&Carry România și Banca Comercială Română împreună cu Euplătesc. De asemenea, clienții vor avea posibilitatea de a face plata și prin ramburs, la livrarea produselor.
Beneficiile METRO Office Direct, potrivit reprezentanților Metro Cash&Carry România:
•  Economie de timp și resurse
•  Protecție a datelor personale si tranzacții sigure online
•  Sortiment îmbogățit față de cel prezent la raft
•  Livrare în 24 ore, oriunde îin România
•  Promoții din magazinele METRO România, plus promoții exclusiv online
•  Orar de funcționare: Non-Stop
•  Informații detaliate despre produse
•  Identificarea rapidă a produselor, prin opțiunea de căutare
•  Flexibilitate plata: ramburs, la livrarea produselor sau online (plata card)
•  Aceleași preturi ca în magazinele METRO România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302