


Hotelierii din zilele noastre sunt nevoiți să reducă drastic bugetele în toate departamentele unității și, din păcate, partea de training al personalului este de cele mai multe ori prima exclusă de pe lista cheltuielilor. Într-o industrie din ce în ce mai competitivă însă, hotelierii știu că fără un personalul bine instruit nu vor putea dezvolta o afacere de succes.Cum puteți așadar să împăcați politica de reduceri de costuri cu nevoia stringentă de instruire a personalului?
Este binecunoscut faptul că oamenii de afaceri care nu pun preț pe formarea și dezvoltarea personalului propriu nu vor avea succes. De ce? Pentru că acest lucru demonstrează că nu cred în Calitate, Excelență și nu își doresc să fie mai buni. De asemenea ei nu își prețuiesc angajații și deci, nici oaspeții.
1.   Instruiți-vă personalul zilnic
Trainingul ar trebui să fie o parte a muncii de zi cu zi a fiecărui angajat. Există o vorbă: „Only practice makes you perfect”, iar angajații din industria hotelieră se asemănă cu sportivii sau cu muzicienii care pentru a avea succes trebuie să se pregătească zilnic. Dacă vrei să fii cel mai bun trebuie să depui efort zilnic. Ce pot face hotelierii în acest sens?
2.   Promovați schimbul de competențe în rândul angajaților
Multe echipe suferă atunci când un membru este expert într-un domeniu și nu își împărtășește cunoștiințele, prin faptul că ceilalți se vor simți pur și simplu dependenți de el (de exemplu de specialistul în IT), iar atunci când acea persoană va lipsi toată afacerea va avea de suferit. Asigurați-vă de exemplu că toți sunt familiari cu sistemele IT folosite și că știu să repare o defecțiune minoră atunci când se ivește o avarie tehnică.
3.   Concentrați-vă pe instruirea individuală a angajaților
4.   Scoateți-vă personalul pe teren
Excursiile trebuie să fie relevante pentru afacerea dumneavoastră. De exemplu, dacă aveți oaspeți la hotelul dumneavoastră care doresc să joace golf trimiteți echipa să învețe mai multe despre cursurile locale astfel încât să facă recomandări corecte clienților. Dacă barul dumneavoastră oferă bere de la micile berării locale, duceți-vă acolo personalul din bar să învățe cât mai multe despre procesul de fabricare a berii și aceștia vor fi capabili să vorbească despre acest lucru cu mult mai mult entuziasm clienților.
5.   Inspirați-vă de la oameni de succes
Una dintre modalitățile de a crea valoare și respect de sine în cadrul echipei este aceea de a încuraja Excelența ca un obicei. Puterea exemplului este uimitoare și avem nenumărate exemple în domeniul sportiv, de unde se pot prelua tactici care se pot folosi și în industria ospitalității. Vizualizarea este un exemplu. Lucrați mai întâi la dumneavoastră acest aspect și apoi conduceți-vă echipa spre o viziune clară asupra a ceea se înseamnă un serviciu perfect pentru clienți.
Sursa: www.bighospitality.co.uk