Cum vă instruiţi personalul din hotel, fără buget?

Cum vă instruiţi personalul din hotel, fără buget?
person Horeca
access_time_filled

Hotelierii din zilele noastre sunt nevoiți să reducă drastic bugetele în toate departamentele unității și, din păcate, partea de training al personalului este de cele mai multe ori prima exclusă de pe lista cheltuielilor. Într-o industrie din ce în ce mai competitivă însă, hotelierii știu că fără un personalul bine instruit nu vor putea dezvolta o afacere de succes.Cum puteți așadar să împăcați politica de reduceri de costuri cu nevoia stringentă de instruire a personalului?

staffSoluții există și de cele mai multe ori sunt la îndemâna oricui. Cu toate acestea ele sunt de cele mai multe ori ignorate de hotelieri. Vă prezentăm mai jos 5 acțiuni esențiale pentru un training eficient.
Este binecunoscut faptul că oamenii de afaceri care nu pun preț pe formarea și dezvoltarea personalului propriu nu vor avea succes. De ce? Pentru că acest lucru demonstrează că nu cred în Calitate, Excelență și nu își doresc să fie mai buni. De asemenea ei nu își prețuiesc angajații și deci, nici oaspeții.
1.    Instruiți-vă personalul zilnic
Trainingul ar trebui să fie o parte a muncii de zi cu zi a fiecărui angajat. Există o vorbă: „Only practice makes you perfect”, iar angajații din industria hotelieră se asemănă cu sportivii sau cu muzicienii care pentru a avea succes trebuie să se pregătească zilnic. Dacă vrei să fii cel mai bun trebuie să depui efort zilnic. Ce pot face hotelierii în acest sens? dailycomUn briefing de 30 de minute înainte de pauza de masă funcționează extrem de bine. Acest lucru presupune ca fiecare membru al echipei să își dezvolte zilnic abilitățile. În timpul briefingului, puteți organiza jocuri de rol și vă puteți educa echipa în sensul dorit. Trainingul zilnic înseamnă că noii veniți sau oamenii care lucrează în departamente noi vor avea șansa să acumuleze cunoștințe treptat și va preveni un lucru extrem de dăunător muncii în acest domeniu: sentimentul de copleșeală al angajaților. De asemenea acest brief oferă șansa personalului exprimentat și mai vechi în companie să își dezvolte propriile abilități de leadership.
2.    Promovați schimbul de competențe în rândul angajaților
Multe echipe suferă atunci când un membru este expert într-un domeniu și nu își împărtășește cunoștiințele, prin faptul că ceilalți se vor simți pur și simplu dependenți de el (de exemplu de specialistul în IT), iar atunci când acea persoană va lipsi toată afacerea va avea de suferit. Asigurați-vă de exemplu că toți sunt familiari cu sistemele IT folosite și că știu să repare o defecțiune minoră atunci când se ivește o avarie tehnică.
3.    Concentrați-vă pe instruirea individuală a angajaților
individualtrainAbsolut fiecare angajat trebuie să se simtă prețuit atunci când se alătură unei echipe, iar faptul de a avea propriul program de training va contribui din plin la acest sentiment. Trainingul nu trebuie folosit însă ca o recompensă ci ca un instrument esențial pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră, și este extrem de important să găsiți oportunități de învățare atât pentru personalul experimentat cât și pentru cel novice în ale afacerii.
4.    Scoateți-vă personalul pe teren
Excursiile trebuie să fie relevante pentru afacerea dumneavoastră. De exemplu, dacă aveți oaspeți la hotelul dumneavoastră care doresc să joace golf trimiteți echipa să învețe mai multe despre cursurile locale astfel încât să facă recomandări corecte clienților. Dacă barul dumneavoastră oferă bere de la micile berării locale, duceți-vă acolo personalul din  bar să  învățe cât mai multe despre procesul de fabricare a berii și aceștia vor fi capabili să vorbească despre acest lucru cu mult mai mult entuziasm clienților.
5.    Inspirați-vă de la oameni de succes
Una dintre modalitățile de a crea valoare și respect de sine în cadrul echipei este aceea de a încuraja Excelența ca un obicei. Puterea exemplului este uimitoare și avem nenumărate exemple în domeniul sportiv, de unde se pot prelua tactici care se pot folosi și în industria ospitalității. Vizualizarea este un exemplu. Lucrați mai întâi la dumneavoastră acest aspect și apoi conduceți-vă echipa spre o viziune clară asupra a ceea se înseamnă un serviciu perfect pentru clienți.

Sursa: www.bighospitality.co.uk

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302