uitadegatitcampaniemetroÎn contextul Covid-19, când vânzările pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele așteptate, METRO a lansat la nivel global campania „Uită de gătit”, prin care invită consumatorii să comande meniul de sărbători de la un restaurant din apropiere, câștigând astfel timp prețios alături de familie, dar și satisfacția de a susține antreprenorii locali.

Citeste mai mult ...

horecabusinessaccelerator2021Acceleratorul HoReCa Business Accelerator, dezvoltat de Hospitality Culture Institute, se extinde în 2021 cu a doua ediție și va acorda un premiu de 2000 de euro pentru cel mai bun pitch, independent de posibilele finanțări acordate în program de fonduri de investiții și investitori de tip angel. Cu ocazia ediției din 2021 a HoReCa Business Accelerator, organizatorii extind aria de selecție pentru start-up-uri în Republica Moldova...

Citeste mai mult ...

takeawaypayPlatforma online de livrare mâncare Takeaway.com a lansat un serviciu de catering și livrare mâncare care oferă posibilitatea companiilor din România să ofere angajaților lor un nou tip de beneficiu: indemnizația digitală pentru masă. Concret, angajații primesc o indemnizație pentru a comanda prin intermediul platformei Takeaway.com și li se poate livra prânzul sau cina oriunde lucrează, fie acasă, fie la birou.

Citeste mai mult ...

evoletselectionCum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă în acest sector, cum sprijină restartarea sectorului...

Citeste mai mult ...

ofertafarmechoreca Cum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă în acest sector, cum sprijină restartarea...

Citeste mai mult ...

produsefarmechorecaPandemia COVID-19 a generat o creștere galopantă a cererii pentru produse de curățare și igienizare, în toate sectoarele, inclusiv în sectorul HoReCa. Pentru a răspunde nevoilor pieței, producătorul local Farmec a decis să prioritizeze liniile de producție pentru dezinfectanți pentru mâini și suprafețe, produse pentru curățenie...

Citeste mai mult ...

acoperirefoopandafoodpanda, cea mai mare platformă de food delivery din România, și-a extins anul acesta operațiunile în 19 noi orașe din România, iar până la finalul anului compania are în plan extinderea în alte două localități: Tulcea și Giurgiu. În prezent, serviciile companiei sunt disponibile în 36 de orașe, iar pentru 2021, foodpanda își propune să...

Citeste mai mult ...

hygieniumCum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă...

Citeste mai mult ...