foodwisemarketingFoodwise Marketing și-a crescut semnificativ prezența pe piața HoReCa anul trecut, în urma accesării si gestionării a noi proiecte complexe în acest domeniu. Încă din 2015, agenția deservește industria de ospitalitate prin servicii de strategie, branding, comunicare 360, cu accent pe evenimente speciale, campanii de consumer engagement, PR și comunicare digitală.

Citeste mai mult ...

impacteconomiecoronavirusAccentuarea epidemiei de coronavirus COVID 19 a creat deja probleme semnificative în economia românească, de la transporturi, la industria de evenimente, turism și HORECA. Potrivit analiștilor de la Sierra Quadrant, fără măsuri eficiente de reorganizare a business-urilor, multe dintre companiilor din România riscă să se confrunte cu probleme financiare majore...

Citeste mai mult ...

noutatiromhotelEdiția de anul acesta a Expoziției internaționale de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante - ROMHOTEL ne-a demonstrat că ospitalitatea se poate transforma în artă când profesioniștii oferă servicii de top.Timp de patru zile, în Pavilionul B1 al Centrului Expozițional ROMEXPO, vizitatorii specialiști au găsit soluții și tehnologii...

Citeste mai mult ...

tabascopartyJoi, 20 februarie, a avut loc cel mai HOT Party al sezonului, cu o vedetă incontestabilă: TABASCO® Sos - unul dintre cele mai cunoscute branduri importate în România de către Parmafood Group Distribution. Food bloggers, influencers, food enthusiasts, parteneri și iubitori ai brandului au avut parte de un adevărat regal al simțurilor.

Citeste mai mult ...

igienaphsromaniaAvând în spate peste 15 ani de experiență în comercializarea produselor hoteliere de top, brandul IgienaPHS a crescut ușor-ușor, ajungând astăzi un reper important în domeniul HoReCa. Oamenii din spatele companiei au investit în permanență în schimbare și dezvoltare, au riscat și au câștigat prin aducerea pe piața din România a unor produse inovatoare...

Citeste mai mult ...

broderiehoteluriBroderia nu este doar o simplă metodă de personalizare a articolelor textile, este o artă cu o îndelungată tradiție și o modalitate simplă și eficientă prin care hotelurile își pot construi conștientizarea și expunerea mărcii. Lenjeria de pat, prosoapele și pernele decorative brodate adaugă eleganță într-o cameră de hotel și fac și o primă impresie pozitivă...

Citeste mai mult ...

retentieclientihoreca1Expremio este o companie co-fondată de Bit Soft, leader de servicii și de produse IT în categoria de hoteluri și restaurante cu o experiență de 25 de ani în piața din România. Misiunea Expremio este să creăm relevanță între brandurile de ospitalitate și de restaurant și clientul final, prin capabilități software inovative dezvoltate în România.

Citeste mai mult ...

srirachaCe este de fapt sriracha? Este un sos picant, apărut pe la 1930 în Thailanda unde s-a folosit ca dipping sos pentru aproape la orice fel de mâncare. Versatilitatea acestui sos l-a făcut produs vedetă în toată lumea. Actualmente, sriracha se folosește în supă, pe ouă, burger, fried noodles, tacos sau dulciuri.

Citeste mai mult ...

Cele mai citite articole

Prev Next